
آرتادیا که یک بنیاد هنری غیرانتفاعی است و از سال 1997 و توسط کریستوفر ایی وروم آغاز به کار نموده است، اعلام کرد.
به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، در بخشی از سومین دورهی انتخاب هنرمندان برگزیدهی بوستون، جوایزی معادل دوازده هزار دلار به هنرمندانی شامل لاریسا بتس، ریا برودل و لوسی کیم اعطا خواهد کرد. هیئت داوران شامل بارتولومیو رایان دستیار اجرای مرکز هنری مینیاپولیس واکر، گرچن وگنر کارگردان هنری و مدیر اجرایی مرکز هنرهای معاصر اوکلاهاما و مارفا و کریستوفر برفورد مدیر موزهی هنر رز، داوری آثار را بر عهده داشتند.
ساخت داستان زندگی جانیس جاپلین سالها مورد بحث بوده است. بعد از سالها انتظار و در نهایت، امی آدامز، نقش این خوانندهی افسانهای را ایفا خواهد کرد.
به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از THR، مذاکراتی با جان مارک واله برای کارگردانی این فیلم انجام شده که به نظر میرسد توافقاتی نیز حاصل شده باشد.

• لطفا راجع به شرایطی توضیح دهید که به ساخت فیلم دو روز و یک شب منجر شد؟
لوک داردن: ما سالها به ساخت فیلمی فکر میکردیم که در آن فردی در یک مجموعه بر طبق رأی همکارانش -مانند رييسشان- ناکارآمد به نظر برسد، چون آنها فکر میکنند این فرد کارایی لازم را نداشته است و او را بابت از دست رفتن مزايايشان مسئول ميدانند. «دو روز و یک شب»، وقتی شکل گرفت که ما تصادفاً با ساندرا و مانو مواجه شدیم. زوجی که در مواجهه با فلاکت و بدبختیشان با هم متحد میشوند.
ژان پییر داردن: آنچه برای ما اهمیت داشت این مسئله بود که فرد –ضعیف پنداشته شده- کنار گذاشته میشود؛ چون عملکرد رضایتبخشی ندارد. فیلم شخصیت ناکارآمدی که از خلال جدلهای زناشویی قدرت و جسارت مییابد را تحسین میکند. همکاران ساندرا در ازاي دريافت پاداش، رای به کاهش تعداد کارمندان و مازاد بودن او دادهاند.

با بیش از 400.000 بازدیدکننده در سال جاری و ارزشی بالغ بر 560.000 دلار، Artprize بزرگترین جایزهی هنری حال حاضر آمریکا به شمار میرود. این رقابت همچنان در حال گسترش است.
ادامه مطلب Artprize نخستین جوایز دالاس را در سال 2016 اعلام کرد

بدیهی ترین پیشفرضهای ما از مفهومی به نام ژانر در سینما از آن به عنوان شیوه ای برای سازماندهی فیلمها مطابق با الگوهای شناخته شده خبر میدهد. ژانر در در این معنا همچون آن چارچوب ایدئولوژیکی است که مجموعهای از قراردادهای ژنریک، آن هم برای بیان شدن به زبان تصویر را در خود جای داده است. اما فارغ از نقش گفتمانهای نهادی خاصی که با ورود به درون ساختارهای ژنریک سعی میکنند تا کلیات آنها را شکل دهند، یک ژانر بیشتر با فرمولهایی تعریف میشود که در واقع همچون عملگرهایی در سطح روایت یک فیلم کار میکنند. الگوریتمهایی که اگر به طور کامل نیز اجرایی نشوند باعث میشوند تا میل مخاطب از حالت صُلبیتاش خارج شود و کلیت حاضر و بالفعل اکنون را نپذیرد.
در تازهترین 
حراجی هنر معاصر پاریس که در روزهای 3 و 4 دسامبر سال جاری -مجموعههایی از هنرمندان فرانسوی و همچنین بین المللی که سهم زیادی در موفقیتهای اخیر حراجیهای هنر معاصر در پاریس داشتهاند-؛ چوب زده خواهد شد.
ادامه مطلب آثاری از هانتایی، وارهول و کالدر در حراج دسامبر پاریس